Accessa Inkasso AB
Hantering av klagomål
Hantering av klagomål
Hos Accessa Inkasso AB tar vi klagomål på största allvar. Varje synpunkt hjälper oss att identifiera förbättringsområden och utveckla våra tjänster ytterligare.
Om du har synpunkter eller är missnöjd med något i vår hantering ber vi dig att i första hand kontakta den handläggare som har ansvarat för ditt ärende. Om ni inte tillsammans hittar en lösning, kommer ärendet att föras vidare till ansvarig chef för vidare bedömning.
Kontakt för klagomål
Den som ansvarar för klagomålshantering på Accessa Inkasso AB är William Klemming.
Du kan skicka ditt klagomål via e-post till: klagomal@accessafinans.se
Efter att vi tagit emot ditt klagomål får du ett skriftligt svar med vår bedömning och vårt ställningstagande inom 14 dagar.
Vi följer Finansinspektionens föreskrifter för klagomålshantering enligt FFFS 2002:23.